دجالواره وآسیب های آن

آسیب های ماهواره

دجالواره وآسیب های آن

آسیب های ماهواره

 

سردار محمدرضا نقدی در مجمع بسیج  شهرستان لاهیجان با موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: مقاومت در مسیر مبارزه است.

وی نخستین رسالت هر بسیجی را ایستادگی بر مواضع ولایت دانست و اظهار کرد: اگر درست و عمیق شرایط کار را درک نکنیم بقیه موارد نیز تحت‌الشعاع قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیجی هر روز سخن امام و ولی خود را درک می‌کند و بر اساس آن به میدان می‌آید.

وی با بیان اینکه عقل به انسان می‌گوید منفعت خود را در نظر بگیرد، تصریح کرد: مبارزه سختی دارد اما نباید آن را کنار گذاشت و عقلی که این ضرر را ترجیح می‌دهد انتخاب درست در زمان پذیرش خطر و ضرر را از دفع آن کمتر می‌داند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، خطر و ضرر منافق را بیشتر از خطر و ضرر مبارزه دانست.

نقدی با بیان اینکه مشکل همواره وجود دارد، افزود: مشکل را انسان‌های خردمند و با عزت می‌پذیرند و به تعالی می‌رسند و انسان‌های بی‌خرد از آن فرار می‌کنند............



استقرار حاکمیت اسلام در کشور نتیجه مبارزات مردم ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حوادث تاریخ تصریح کرد: ملت ایران زمانی که مرجعیت آن در خطر افتاد مبارزه کرد و خون داد و نتیجه آن حاکمیت اسلام، آزادی، استقلال، اقتدار معنوی و صنعتی و پیشرفت در تمام شئون است.

وی با بیان اینکه عقلانیت در مبارزه خوب است، گفت: مسئله روز جامعه باید تفهیم شود و دایه مهربان‌تر از مادر و دلسوزی برای مردم ایران خیانت است.

نقدی با بیان اینکه مردم باید در تصمیم‌گیری و برطرف شدن مشکلات مشارکت داشته باشند، تصریح کرد: کار باید به دست مردم سپرده شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی باید در راستای مشارکت‌های مردمی صورت گیرد، افزود: منشا بخش اعظم جرایم و فروپاشی خانواده وجود ماهواره است که در این زمینه باید برنامه‌ریزی مردمی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بحث‌های محلی در لاهیجان ارزش پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: اصناف جمع شوند با بررسی شرایط در زمینه موانع و شرایط واقعی به تفاهم برسند و برآورد کنند.

ضرورت همفکری مجمع بسیج برای برطرف شدن مشکلات

وی با بیان اینکه گاهی مواضع با هم متفاوت است و ۲ برداشت از واقعیت داریم که سفت و سخت است، یادآور شد: در این موارد واقعیت به گونه‌ای دیگر است و اگر از نزدیک برآوردها را مطرح کنیم مجمع باید ابتدا وضعیت را برآورد و واقع‌بینانه عمل کند و میزان بیکاری را بسنجد و مسایل اولویت‌دار را دسته‌بندی کند و همفکری صورت گیرد و راهکار ارائه شود.

این مسئول، مسئولیت بسیجیان در شرایط فعلی جامعه را سنگین دانست و یادآور شد: بسیاری از فعالیت‌ها باید توسط مردم انجام شود و کار کارشناسی برای مصرف کالای پرمصرف خارجی و جایگزینی کالای داخلی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مشکل همواره وجود دارد، افزود: مشکل را انسان‌های خردمند و با عزت می‌پذیرند و به تعالی می‌رسند و انسان‌های بی‌خرد از آن فرار می‌کنند.

نقدی با بیان اینکه معلمان باید در مدارس مصرف کالای داخلی را ترویج کنند، خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب و … نیز در این زمینه فرهنگسازی کنند.

وی گفتمان عمومی در زمینه اقتصاد مقاومتی را مهم دانست و تصریح کرد: انقلاب ارزش‌ها یعنی اینکه همه بپذیرند و از مسئولان مربوطه برای شرکت در مجمع دعوت شود.

این مسئول، بررسی صنعت، حجاب، چای و … توسط کارگروه جلسه مذکور با مسئولان مربوطه را مهم دانست و یادآور شد: در این جلسات مشترک مسایل مورد بررسی قرار گیرد و ضمانت‌های اجرایی جزو مطالبات بسیج از مسئولان باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید مسایل شهرستان توسط مسئولان و مردم برطرف شود، متذکر شد: کارهای زیادی می‌شود انجام داد و مجمع جمع‌بندی‌ها را به مرکز دهد.

وی درباره وضعیت چای کشور گفت: بنده به دنبال این سئوال هستم که چرا وضعیت چای به این روز افتاده و مافیای چای از چه ضعفی در این زمینه استفاده می‌کند اما تاکنون کسی پاسخ مثبتی به بنده نداده است.

نقدی با اشاره به اینکه چنین مواردی را باید مجمع به مرکز ارسال کند، افزود: مرکز باید این مسایل را دنبال و از ظرفیت استفاده کند.

وی از مجمع بسیج لاهیجان خواست تلاش کند این جلسات در فواصل کوتاه‌تر تشکیل شود و ادامه داد: مجمع بسیج باید بر خلاف همایش‌ها عمل کند و کارگروه‌های مجمع باید برنامه و راهکار ارائه دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در مشکلاتی مانند بدحجابی و مواد مخدر همه منتظر مرکز هستند در حالی که همه مسئول بوده و باید به صحنه بیایند.

نقدی با اشاره به نقش مهم مردم در برطرف شدن مشکلات یادآور شد: برای برطرف شدن مشکلات باید به سراغ مردم برویم و امکان حضور مردم را در صحنه فراهم کنیم.

آمادگی بسیج برای همراهی با دولت در برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور

وی با بیان اینکه هرکس می‌خواهد نقش ایفا کند باید شرایط فراهم شود، افزود: طرحی داشتیم که دولت قبل آن را اجابت نکرد و آن این بود که بسیجیان را در ابعاد گسترده وارد میدان کنند تا مشکلات اقتصادی برطرف شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بسیج می‌تواند در این صحنه ورود پیدا کند اما تاکنون اقدامی از طرف دولت در پذیرش طرح مذکور صورت نگرفته است.

وی، گفتمان عمومی در زمینه اقتصاد مقاومتی را مهم دانست و تصریح کرد: انقلاب ارزش‌ها یعنی اینکه همه بپذیرند و از مسئولان مربوطه برای شرکت در مجمع دعوت شود./فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی